Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: Lucjan81 w Października 10, 2020, 11:29:31 am

Tytuł: Dokumentacja zewnętrzna w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: Lucjan81 w Października 10, 2020, 11:29:31 am
Witam Wszystkich.

Na wstępie, jestem zupełnym świeżakiem w konfiguracji KS-PPS.

Potrzebuję pomocy w obsłudze dokumentacji zewnętrznej, bo niestety nie potrafię sobie
samodzielnie poradzić i nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na Forum.

Mam taką strukturę:

- PC 1 + skaner -> serwer (baza Firebird) + jako stacja robocza PPS
- PC 2 -> tylko stacja robocza PPS (oddzielna instalacja korzystająca z bazy w PC 1)

Komputery są w tej samej sieci, "widzą" się, mają dostępy do katalogów KS-PPS nawzajem.

Przy zeskanowaniu w PC 1 dokumentu (bezpośrednio z aplikacji KS-PPS) w dokumentacji zewnętrznej,
plik jest widoczny w PC 1 i wszystko jest OK.

Po przejściu do obsługi pacjenta w PC 2 widać, że jest jakiś plik u pacjenta (zapewne zapis w bazie),
ale aplikacja próbuje otworzyć plik z dysku lokalnego PC 2, a nie z PC 1.

Zauważyłem, że po załączeniu pliku z aplikacji, każdy PC zapisuje sobie załączniki
na dysku lokalnym w katalogu z bazą danych i podkatalogu o nazwie YYYYMM, gdzie YYYY oznacza rok,
a MM miesiąc.

Czy jest jakaś konfiguracja, która pozwala na zapisywanie plików, skanowanych bezpośrednio ze skanera
w aplikacji KS-PPS, gdzieś w sieci lokalnej?

Jeśli tak, gdzie jej szukać i co zmienić?

Jeśli nie, to czy jest jakaś możliwość zmuszenia PC 2 do odczytu pliku z sieci, a nie z dysku lokalnego?

Z góry dziękuję za pomoc.
Tytuł: Odp: Dokumentacja zewnętrzna w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: neelix w Października 11, 2020, 12:31:55 pm
Możesz uruchomić ZSI-Rep, zapisuje centralnie dokumentację.
Tytuł: Odp: Dokumentacja zewnętrzna w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: Lucjan81 w Października 12, 2020, 11:51:33 am
Dziękuję za podpowiedź.
Jeśli nie będzie innej opcji to będę musiał tak zrobić.
Pytanie tylko, czy opcja opisana przeze mnie w pierwszym wątku jest konfigurowalna?
Tytuł: Odp: Dokumentacja zewnętrzna w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: lekarz_laryngolog@interia w Grudnia 09, 2020, 20:26:50 pm
Mam inny problem z dokumentacją zewnętrzną. Po aktualizacji wersji 2020.03.0.0 nie mam dostępu do dokumentacji zewnętrznej i żadna następna aktualizacja tego nie poprawia. Próbowałem uzyskać pomoc w Kamsoft - bez efektu. Czy ktoś umie pomóc.
Tytuł: Odp: Dokumentacja zewnętrzna w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: mmss w Grudnia 10, 2020, 20:57:54 pm
Można ustawić parametr PATH dla ARCHIWUM w opcjach. Trzeba tam wpisać ścieżkę do folderu sieciowego, do którego będą miały jednakowy dostęp wszystkie komputery (na przykład zmapowany dysk).
Pozdrowienia
Tytuł: Odp: Dokumentacja zewnętrzna w KS-PPS
Wiadomość wysłana przez: frantz w Października 30, 2021, 01:51:34 am
dziękuję za podpowiedź, paramter PATH rozwiązał problem
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]