Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => Unia Europejska => Wątek zaczęty przez: naszaprzychodnia1 w Sierpnia 05, 2020, 12:18:24 pm

Tytuł: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: naszaprzychodnia1 w Sierpnia 05, 2020, 12:18:24 pm
Witam,
czy ktoś z was spotkał się z błędem 08BL00804? dot. on pacjenta unijnego. Nfz najpierw zaliczył świadczenie, a po miesiącu wystawił korektę do faktury na 0 zł. Dodam, że w dokumentach wprowadzonych do Mmedica wszystko jest prawidłowo. Mam taki problem dwoma pacjentami. Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Brak wiadomości zwrotnej ze strony Nfz.
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: Monika24 w Sierpnia 05, 2020, 13:04:22 pm
Może lepiej zadzwoń do NFZ i u źrodła się dowiedz. U nas w zeszłym roku nie zapłacili za pacjenta UE dlatego że wizyta była profilaktyczna, a nie pilny przypadek.
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: naszaprzychodnia1 w Sierpnia 05, 2020, 13:17:21 pm
Tylko dodzwonienie się tam graniczy z cudem. I jak zwykle nikt nic nie wie. ;(
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: Monika24 w Sierpnia 05, 2020, 13:18:43 pm
Jaka to była wizyta u Was? Pilny przypadek? Jak weryfikowaliście ubezpieczenie przez Ewuś czy osoba okazała kartę ubez UE?
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: naszaprzychodnia1 w Sierpnia 05, 2020, 13:43:16 pm
Miała kartę.
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: Monika24 w Sierpnia 05, 2020, 13:54:49 pm
To Ci z tego co okazują karty, mogę być rozliczani jako przypadki pilne. Bo są osoby które już po rozliczeniu z NFZ okazuje się że byli poprzez Ewuś weryfikowani a świecili się na zielono to za takie wizyty NFZ płaci. Być może NFZ dopatrzył się że kod ICD 10 i może kody ICD9 wizyty pacjenta nie wskazywały na pilny przypadek.
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: naszaprzychodnia1 w Sierpnia 05, 2020, 14:30:12 pm
Nigdy nie zaznaczam pilny czy stabilny. To był pacjent z poz. Rozpoznanie częstoskurcz napadowy.  Najgorsze jest to, ze na portalu świadczeniodawcy był błąd 08BL00804, a w Mmedice nic zero. Nawet nie wiedziałam, że coś jest nie tak, bo najpierw NFZ zaliczył tą wizytę. Usunęłam to świadczenie i wprowadziłam na nowo, zobaczymy może łaskawie zatwierdzą i będzie w porządku.
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Sierpnia 05, 2020, 14:45:00 pm
Może po prostu dane z karty nie zgadzają się z danymi wpisanymi w programie?
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: naszaprzychodnia1 w Sierpnia 05, 2020, 14:59:54 pm
:( wszystko się zgadza. Nie mam pojęcia gdzie może być błąd.
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: naszaprzychodnia1 w Sierpnia 07, 2020, 10:08:11 am
Dziękuję wszystkim za pomoc. Po ciężkich bojach doczekałam się telefonu z NFZ. Wszystko już jest w porządku. Weryfikacja świadczeń na portalu NFZ Katowice 32 735 16 65. Może komuś się przyda.
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Sierpnia 07, 2020, 12:17:56 pm
"Wszystko już jest w porządku" i tyle
Tytuł: Odp: Błąd 08BL00804
Wiadomość wysłana przez: Monika24 w Sierpnia 07, 2020, 12:21:51 pm
No właśnie mogli napisać o co chodziło, bo może ktoś będzie miał podobny problem...
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]