Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Gabinet drWidget => Często zadawane pytania => Wątek zaczęty przez: DominikGab w Marca 24, 2020, 08:14:55 am

Tytuł: Dostęp do Gabinet drWidget i darmowa licencja
Wiadomość wysłana przez: DominikGab w Marca 24, 2020, 08:14:55 am
Czy to prawda, że aplikacja jest bezpłatna?

Tak, to prawda. Od ponad pięciu lat użytkownicy mogą korzystać z bezpłatnej wersji programu, zawiera ona wszelkie funkcjonalności niezbędne do kompleksowej obsługi placówki, niezależnie od liczby stanowisk i używanych modułów. Płatności wprowadzono tylko na usługi V.I.P takie jak możliwość wysyłania kampanii marketingowej sms do swoich pacjentów, integracja ze Znanym Lekarzem, kalendarzem Google, Wirtualną recepcję. Są to jednak aktywności, bez których można spokojnie prowadzić działalność w przychodniach.

Dlaczego aplikacja jest bezpłatna?

Firma LekSeek Polska udostępnia kompleksowe narzędzie do pracy w Przychodni ze względu na innowacyjny na skalę Polski model biznesowy. Koszta licencyjne zostały przeniesione w inny obszar niż Użytkownik. Dzięki współpracy z partnerami mogącymi prowadzić kampanie edukacyjno-informacyjne o swoich wyrobach w obrębie programu, wszyscy mogą korzystać z darmowej pełnofunkcjonalnej aplikacji do EDM.

Jak założyć konto w aplikacji?

Aby to zrobić należy wejść na stronę www.drw.pl następnie użyć opcji ?Załóż konto?. Po wypełnieniu danych wysyłamy formularz kontaktowy. Następnie w ciągu 24h (dni robocze) dział wsparcia technicznego skontaktuje się z nami i pomoże w dalszych krokach. Numer z jakiego nastąpi kontakt: 33 445 42 13

Jak się zalogować?

Aby zalogować się do aplikacji należy wejść na stronę drw.pl. Tam wybieramy opcję ?zaloguj się?. Następnie w rubryce login wpisujemy swój unikalny login, otrzymaliśmy go w mailu podczas zakładania konta. Składa się on z dwóch członów połączonych podkreślnikiem i zazwyczaj jest to imię_nazwisko, często z dodanym na końcu losowym numerem. Uwaga: mail nie jest loginem. Pod spodem wpisujemy hasło, które wygenerowaliśmy podczas rejestracji.

Jak odzyskać hasło?

Aby odzyskać hasło należy użyć opcji ?zaloguj się? znajdującej się na głównej stronie aplikacji (drw.pl). Pod rubryką, gdzie zazwyczaj wpisujemy hasło znajduje się opcja ?Odzyskaj hasło?. Następnie postępujemy zgodnie z dalszymi instrukcjami.

Kiedy blokuje się dostęp do logowania i na jak długo?

W przypadku 3-krotnej błędnej próby logowania konto zostaje automatycznie zablokowane na 15 minut. W tym czasie użytkownik otrzymuje też wiadomość na swój adres e-mail o nieudanej próbie logowania. Taki scenariusz ma podnieść poziom bezpieczeństwa i zapobiec nieuprawnionemu dostępowi do konta.

Czy może jakoś przetestować program i zapoznać się z jego funkcjami?

Każdy może przetestować funkcjonalności aplikacji pod adresem demo.drw.pl. W razie pytań warto się skontaktować z działem pomocy technicznej pod numerem tel: 33 445 43 45.

Jak mogę się skontaktować z firmą/działem pomocy technicznej?

Infolinia techniczna jest dostępna między poniedziałkiem a piątkiem w godzinach 07:00 ? 20:00 pod numerem 33 445 43 45, zalogowany użytkownik może użyć opcji czatu ? znajduje się ona w prawym górnym rogu panelu głównego. Po kliknięciu w nasz login pojawi się rozwijane menu, z którego należy wybrać opcję ?Pomoc?. Istnieje także możliwość kontaktu drogą mailową ? kontakt@drw.pl


Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]