Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => KS-PPS => Wątek zaczęty przez: miszel30 w Lutego 11, 2020, 14:00:59 pm

Tytuł: Nowa umowa
Wiadomość wysłana przez: miszel30 w Lutego 11, 2020, 14:00:59 pm
Witam. Bardzo prosze o pomoc mam taki problem. Mam 4 punkty. Miałam przedłużona umowę na styczeń 2020 i teraz przecięłam 3 punkty umowy udało się to zrobić natomiast 4 punktu nie mogę przypiąć. Przy próbie przepiękna wyskakuje okno na końcu żeby wpisać okres obowiązywania umowy gdy wpisuje 12.2019 wyskakuje ze "data zakoncEnia umowy nie może być wcześniejszą niż data jej rozpoczecia"no i nic nie mogę kliknąć jak robię anuluj to wszystkie świadczenia zmieniają się na nowa umowę bez punktu kontraktówego.

I jeszcze na Szoi jak zrobiłam żądanie rozliczenia to zrobiło szablon na 3 punkty umowy i tego 4 wogole nie uwzględniło.
Ma ktoś pomysł jak to zrobić?
Pomocy!
Tytuł: Odp: Nowa umowa
Wiadomość wysłana przez: miszel30 w Lutego 12, 2020, 13:51:38 pm
Czy moge teraz przedłużyć starą umowę do konca lutego (jeżeli mam już rozliczony styczeń?) i później spróbować przępiąć wszystkie punkty umowy ze starej na nową? Czy coś pokićkam takim zachowaniem?
Bo tak myślę czy ja nie zrobiłam błędu przepinając te trzy punkty i dlatego teraz nie mogę przepiąć czwartego (nieuwaga moja)
Jak to teraz rozwiązać?

Proszę pomóżcie.
Tytuł: Odp: Nowa umowa
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Lutego 12, 2020, 21:05:52 pm
Miejmy nadzieję, że program Ci to zablokuje. Jak jest obecna umowa bieżąca w programie, to nie ma sensu nic przedłużać. Można tylko problemów sobie tym narobić.
Co do komunikatu z datą zakończenia umowy, to miałem go na jednej instalacji, gdzie umowa pierwotna była od września, czyli nie na cały rok. Świadczenia przepięło (bo przepinanie nie jest zależne od tego komunikatu), ale przywrócić dawną datę końca umowy musiałem zrobić manualnie.
Tytuł: Odp: Nowa umowa
Wiadomość wysłana przez: miszel30 w Lutego 13, 2020, 13:09:54 pm
Miejmy nadzieję, że program Ci to zablokuje. Jak jest obecna umowa bieżąca w programie, to nie ma sensu nic przedłużać. Można tylko problemów sobie tym narobić.
Co do komunikatu z datą zakończenia umowy, to miałem go na jednej instalacji, gdzie umowa pierwotna była od września, czyli nie na cały rok. Świadczenia przepięło (bo przepinanie nie jest zależne od tego komunikatu), ale przywrócić dawną datę końca umowy musiałem zrobić manualnie.

A możesz podpowiedzieć jak przywrócić manualnie ?
Tytuł: Odp: Nowa umowa
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Lutego 13, 2020, 17:43:48 pm
W bazie przestawiłem. Jak nie masz doświadczenia z bazami danych, to nie rób tego sama.
Tytuł: Odp: Nowa umowa
Wiadomość wysłana przez: maciejj w Lutego 13, 2020, 18:09:01 pm
Najprościej ponowny import umowy z 2019 roku
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]