Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => ZPO => Wątek zaczęty przez: agaluk85 w Stycznia 23, 2020, 22:58:28 pm

Tytuł: "przekroczony limit ceny"
Wiadomość wysłana przez: agaluk85 w Stycznia 23, 2020, 22:58:28 pm
W raporcie za "pieluchomajtki" w listopadzie i grudniu wyrzuca mi błędy o przekroczeniu ceny. Informatyk z NFZ powiedział że we wrześniu błędy powstały, chociaż tamyen raport nie zawiera żadnych błędów. Merytorycznie nie ma zadnych błędow (pani zNFZ sama potwierdzila). W październiku natomiast mieliśmy problem ze zdublowaniem swiadczeniami, ale wina była po naszej stronie, dwa razy wysłaliśmy raport, więc zrobiliśmy korektę na minus. Pracuję już osiem lat w rozliczeniach zpo ale nie umiem sobie poradzić. Proszę o pomoc
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]