Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe tematy => O wszystkim => Wątek zaczęty przez: Michał w Października 30, 2019, 09:18:19 am

Tytuł: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: Michał w Października 30, 2019, 09:18:19 am
Hej, czy wy też dzisiaj obserwujecie problem z komunikacją z P1. Coraz więcej lekarzy zgłasza mi problem z wysyłką e-recept.
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: kubaru w Października 30, 2019, 09:29:00 am
niestety od rana nie działa. "przekroczony czas oczekiwania" .     Czekać czy przestawiać na papier?     (Mazowsze)
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: kapi w Października 30, 2019, 09:35:29 am
Tak, jest problem. (Podkarpacie)
Dodzwoniłem się do CSOIZ i wg nich problem był , ale  już został rozwiązany.

Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: Michał w Października 30, 2019, 09:37:01 am
Ja pozostawiłem decyzję lekarzom. Jak będzie ich za bardzo denerwować czekanie na wysyłkę i za bardzo będzie to wydłużać przyjmowanie pacjentów to mają drukować (i tak drukują e-recepty) - w KS-SOMED to prosta sprawa (klikają przycisk obok).
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: kubaru w Października 30, 2019, 09:39:34 am
Mazowsze .   ruszyło   i chyba działa szybciej nie w poprzednich dniach
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: Asiaaa w Października 30, 2019, 11:01:44 am
Hej,
My nadal odnotowujemy problemy, czy ktoś może coś wie?
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Czerwca 06, 2022, 15:28:49 pm
Przestała działać wysyłka erecept i eskierowań do P1, ktoś coś wie
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Czerwca 06, 2022, 15:34:08 pm
Cytuj
Wysyłanie recept zakończone niepowodzeniem!Podpis elektroniczny co najmniej jednej recepty nie został poprawnie zweryfikowany (szczegóły błędów zawarte są w wyniku weryfikacji). (Pobrana/Obecna lista CRL nie obowiązuje w czasie przyjętym jako czas weryfikacji podpisu.)Leki które nie zostały wysłane:

Wszędzie to samo?
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: jedin w Czerwca 06, 2022, 15:35:14 pm
u nas wlkp tez lekarze zgłaszaja problem z recepta i zwolnieniami w zus
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: prima w Czerwca 06, 2022, 15:37:47 pm
w łódzkim też problem
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: Geralt w Czerwca 06, 2022, 15:39:38 pm
Ale to jest badziewie...
Jaką ścieżką można to najszybciej zgłosić i/lub dowiedzieć się jaki jest status usługi po stronie P1?
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: Elethar w Czerwca 06, 2022, 15:39:58 pm
Kuj-Pom. to samo.

"Błąd związany z certyfikatem: Certyfikat do weryfikacji podpisu jest nieważny albo niezaufany."
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: Bocor w Czerwca 06, 2022, 15:40:32 pm
Dolnośląski też ma ten sam problem - potwierdzam
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: jedin w Czerwca 06, 2022, 17:36:08 pm
coś zaczęło działa idzie wysyłać
Tytuł: Odp: Problem z wystawianiem e-recept - problemy z komunikacją z platformą P1
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Czerwca 06, 2022, 21:12:30 pm
Jaką ścieżką można to najszybciej zgłosić i/lub dowiedzieć się jaki jest status usługi po stronie P1?
Najprawdopobniej dzwonić do P1.

Co do sprawdzenia dostępności, to tutaj usługa jest dostępna w ujęciu sieciowym (tj. usługa zwraca odpowiedzi z statusem 200), ale zwracała komunikaty z błędami weryfikacji (tak jakby pracownik P1 coś niechcący przestawił w konfiguracji systemu). Więc chyba jedyna metoda sprawdzania dostępności to wysyłka testowej e-recepty i sprawdzenie wyniku weryfikacji.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]