Społecznościowe forum użytkowników drw.pl oraz produktów Kamsoftu
Pozostała sprawozdawczość w formacie otwartym => Kolejki oczekujących => Wątek zaczęty przez: Bożenna w Sierpień 16, 2019, 10:34:57 am
-
Wysyłam raport kolejek do 10.00 godziny danego dnia za dzień poprzedni. Harmonogram całodobowy 24h i wszystkie dni tygodnia. Dzisiaj raport jest z błędem: Dla kategorii medycznej "przypadek stabilny" kolejki wyznaczony został pierwszy wolny termin na dzień, w którym według harmonogramu nie są udzielane świadczenia. Taki sam komunikat dla "przypadek pilny. Wczoraj był 15.08, święto, ale my pracujemy każdego dnia. Czy coś się zmieniło i w dni wolne od pracy nie wysyłała się teraz kolejek? Czy błąd jest po stronie SZOI? Czy ktoś miał taki błąd i co z tym zrobił?
Bożenna
-
Miał i niekoniecznie zrobił cokolwiek. Zweryfikuj czy rzeczywiście masz harmonogram poradni obejmuje dni, które wskazałaś jako PWT dla danej kategorii. Jak tak, to coś nie teges po stronie NFZ jest i ewentualnie zadzwoń do nich, że takie coś masz. Może być też przypadek, że podałaś terminy wykraczające poza datę obowiązywania umowy - mieli kiedyś takie coś oznaczone jako błąd czy ostrzeżenie, ale później to zmienili, bo było to bez sensu.
-
Ja to miałem wczoraj w pewnym szpitalu (prawdziwym szpitalu, takim który pracuje 24/7/365) i kiedyś rozmawiałem o tym z NFZ i niestety jedyna opcja to wysłać jeszcze raz pierwszy wolny termin i unikać dnia 15-08 w terminie stabilnym i pilnym. Zrób to jak najszybciej. Ewentualnie jeśli chcesz poszukać dziury w całym (a potem pewnie i tak okaże się, że trzeba zrobić to co podałem) to napisz pismo do NFZ z prośbą o pozytywne zweryfikowanie pierwszych wolnych terminów, ponieważ pracujesz cały rok - również 15-08 i taki był naprawdę pierwszy wolny termin.
-
Witam, Czy ktoś już wysyłał pierwszy wolny termin bo u mnie jest na SZOI komunikat błąd importu, że okres od wcześniej podanego jest dłuższy niż 90 dni. Skoro to błąd importu to pewnie nie wchodzi do SZOI :-(
-
Cześć, ja wysyłałem w sobotę i poszło bez problemu.
-
Witam, Czy ktoś już wysyłał pierwszy wolny termin bo u mnie jest na SZOI komunikat błąd importu, że okres od wcześniej podanego jest dłuższy niż 90 dni. Skoro to błąd importu to pewnie nie wchodzi do SZOI :-(
Ten błąd importu ma status ostrzeżenie. Kolejki importują się normalnie. Po prostu nie zmienili w systemie tego parametru, stąd taki komunikat.
-
U mnie było to samo, zrobiłam aktualizację PPS-a i poszło ok.
-
Zrobiłem aktualizację PPS i nadal:
Określony dla kolejki pierwszy wolny termin jest o co najmniej 90 dni późniejszy od pierwszego wolnego terminu przekazanego poprzednim komunikatem. Sprawdź prawidłowość określenia pierwszego wolnego terminu.
Pewnie to na SZOI ktoś coś zapomniał |:-(
-
Napisali nieprawdę?
-
Zrobiłem aktualizację PPS i nadal:
Określony dla kolejki pierwszy wolny termin jest o co najmniej 90 dni późniejszy od pierwszego wolnego terminu przekazanego poprzednim komunikatem. Sprawdź prawidłowość określenia pierwszego wolnego terminu.
Pewnie to na SZOI ktoś coś zapomniał |:-(
Ten komunikat nie ma nic wspólnego z PPS. On zawsze się pojawia, gdy w raporcie PWT wpiszesz datę późniejszą o 90 lub więcej dni w stosunku do poprzedniego wysłanego. Sprawdź poprzedni raport, jaki poszedł na SZOI (data PWT) i dzisiejszy. Pewnie różnica większa niż 90.
Poza tym to nie błąd, tylko informacja (albo ostrzeżenie - nie pamiętam dokładnie).