Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => ZPO => Wątek zaczęty przez: cezaryK w Maja 17, 2019, 11:31:33 am

Tytuł: Aktualizacja asortymentu
Wiadomość wysłana przez: cezaryK w Maja 17, 2019, 11:31:33 am
Witam wszystkich forumowiczów. Czy ktoś z Was miał problem przy tworzeniu nowego zestawu produktów?
Chodzi o to, że po wgraniu przeze mnie csv-ki wszystkie produkty nie są ułożone w kolejności jak wgrałem posortowane wg  id-prod-handl w pierwszej kolumnie tylko jest całkowity mix bez podziału na   jakikolwiek sensowny układ. Przy ponad 1500 produktach odnalezienie go będzie wydłużało wypisywanie wniosków. W SZOI jak zaznaczałem sortowanie wg KOD-u wszystko się ładnie układa ale po wyjściu z zestawu nie zapisuje się.
Tytuł: Odp: Aktualizacja asortymentu
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Maja 17, 2019, 18:30:04 pm
wybranie filtra to 1s :)
Tytuł: Odp: Aktualizacja asortymentu
Wiadomość wysłana przez: cezaryK w Maja 20, 2019, 08:40:51 am
wybranie filtra to 1s :)

Wiem ile to trwa i że można kliknąć na sortowanie wg kodu, nazwy, wytwórcy, modelu itp ale problem polega na tym, że posortowałem tak jak powinny być ułożone, dodałem je do zestawu ale po wyjściu z niego i zatwierdzeniu zrobił się ponownie mix i właściwe ułożenie nie zapisało się na stałe.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]