Może antywirus coś Ci blokuje?to samo z wyłączonym
Jak miałem Avast to częsta tak blokował, że wyłączenie nic nie dawało, dopiero jak go wywaliłem to poszło. Tylko to nie musi u Ciebie tak być, ale różnie to bywa:-)Po odinstalowaniu to samo.
Witam,Niestety, także nic się nie zmieniło. Napisałem zgłoszenie w https://mrk.kamsoft.pl/.
U mnie ten komunikat pojawił się po przedostatniej aktualizacji - wtedy wyłączyłem KS-PPS w menedżerze zadań zakończyłam zadania -> osoz i firebird i zrobiłam KS-PPS\serw\ksinstal i wszystko do normy wróciło. Więc może to Ci pomoże.
Z katalogu SERW usuń plik ksinPPS.dll, wyłącz antywirusy i zrób jeszcze raz aktualizację programu + ewentualnie ksinstal w razie konieczności.Dzięki. Samo ksinPPS.dll nie pomogło, ale dostałem odpowiedź z kamsoftu
proszę z katalogu KS-PPS, tam gdzie został zainstalowany program, usunąć plik kspsrozl.dll, wers.xml oraz z katalogu SERW ksinPPS.dlli jest ok.
Następnie otworzyć program i zaktualizować go do najnowszej wersji przez przycisk Aktualizacja -> Aktualizacja.
Dynamic SQL Error SQL error code = -104 Token unknown - line 1,
column 57 ) Invalid token Error Code: 249
Dynamic SQL Error SQL error code = -104 Token unknown - line 1,W module rozliczenia w kilku miejscach program często "gubi fokus" i przeskakuje na inne okna windowsa co jest wkurzające..
column 57 ) Invalid token Error Code: 249
To nie jest istotny problem z tym kalkulatorem?! Dla mnie to poważnie wkurzająca rzecz za to student dorabiający w obozie kamsoftu... po uszach.... ... kto to testuje... ? klienci?