Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Problemy z aplikacjami => Aktualizacje programu KS-PPS => Wątek zaczęty przez: Paweł w Kwietnia 04, 2019, 11:50:28 am

Tytuł: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Kwietnia 04, 2019, 11:50:28 am
Wersja: 2019.00.1.0 (2019-04-04)

1. Kateg.: WSZYSTKIE 

Opis: Na podstawie zarządzenia Prezesa NFZ nr 38/2019/DSOZ z dnia 29 marca 2019r. zaktualizowano wycenę świadczeń stacjonarnych wyznaczanych za pomocą mechanizmu wspomagania rozliczania umów szpitalnych. Zarządzenie wprowadza zmiany w świadczeniach od 1 stycznia 2019 roku.
Celem automatycznej poprawy świadczeń proponujemy skorzystać z funkcji znajdującej się w module Serwis: Raportowanie do OWNFZ -> Zbiorcze korekty świadczeń ->Przeliczenie taryf dla świadczeń stacjonarnych.
Funkcja utworzy korekty świadczeń, po jej wykonaniu należy utworzyć nowy raport świadczeń.

Dostosowanie mechanizmu wspomagania rozliczania obowiązującego od 1 kwietnia 2019 zostanie opublikowane niezwłocznie po jego opracowaniu.
 
2. Kateg.: Terminarz
Opis: Zoptymalizowano filtrowanie wyświetlanych zdarzeń.
 
3. Kateg.: Rozliczenia
Opis: Udostępniono wersję 5.41 Międzynarodowej Klasyfikacji Procedur Medycznych ICD-9 PL (opublikowanej 26 marca 2019r.) obowiązującej od 1 marca 2019r. 
 
4. Kateg.: Rozliczenia
Opis: Dostosowano integrację SOMED-PPS do wymogów NFZ w zakresie rozliczeń chirurgii jednego dnia. Modyfikacja umożliwia prawidłowe rozliczenie konsultacji anestezjologicznej wykonanej nie mniej niż 7 dni przed zabiegiem.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Kwietnia 04, 2019, 14:32:23 pm
Po aktualizacji, jak chcę wejść do modułu serwis mam komunikat, że baza wymaga aktualizacji do wersji 00.1.0
Aktualizuję standardowo z katalogu serw i nadal to samo.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Kwietnia 04, 2019, 20:29:45 pm
Może antywirus coś Ci blokuje?
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Kwietnia 04, 2019, 21:44:28 pm
Może antywirus coś Ci blokuje?
to samo z wyłączonym
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Kwietnia 04, 2019, 21:49:24 pm
Jak miałem Avast to częsta tak blokował, że wyłączenie nic nie dawało, dopiero jak go wywaliłem to poszło. Tylko to nie musi u Ciebie tak być, ale różnie to bywa:-)
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Kwietnia 04, 2019, 22:10:47 pm
Jak miałem Avast to częsta tak blokował, że wyłączenie nic nie dawało, dopiero jak go wywaliłem to poszło. Tylko to nie musi u Ciebie tak być, ale różnie to bywa:-)
Po odinstalowaniu to samo.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Kwietnia 04, 2019, 22:13:45 pm
A próbowałeś aktualizacji odpalając "ksinstal-online" z katalogu serw
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Kwietnia 04, 2019, 22:33:01 pm
Tradycyjnie wywal wszystko z katalogu KS-PPS\serw\Pobr\
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Kwietnia 05, 2019, 08:26:39 am
"Pobr" już czyściłem. Żadne z poniższych nie pomaga.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: Kasiaaa w Kwietnia 05, 2019, 08:41:00 am
Witam,
U mnie ten komunikat pojawił się po przedostatniej aktualizacji - wtedy wyłączyłem KS-PPS w menedżerze zadań zakończyłam zadania -> osoz i firebird i zrobiłam KS-PPS\serw\ksinstal i wszystko do normy wróciło. Więc może to Ci pomoże.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Kwietnia 05, 2019, 08:58:48 am
Witam,
U mnie ten komunikat pojawił się po przedostatniej aktualizacji - wtedy wyłączyłem KS-PPS w menedżerze zadań zakończyłam zadania -> osoz i firebird i zrobiłam KS-PPS\serw\ksinstal i wszystko do normy wróciło. Więc może to Ci pomoże.
Niestety, także nic się nie zmieniło. Napisałem zgłoszenie w https://mrk.kamsoft.pl/.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: lybex w Kwietnia 05, 2019, 12:18:06 pm
Z katalogu SERW usuń plik ksinPPS.dll, wyłącz antywirusy i zrób jeszcze raz aktualizację programu + ewentualnie ksinstal w razie konieczności.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Kwietnia 05, 2019, 12:32:01 pm
Z katalogu SERW usuń plik ksinPPS.dll, wyłącz antywirusy i zrób jeszcze raz aktualizację programu + ewentualnie ksinstal w razie konieczności.
Dzięki. Samo ksinPPS.dll nie pomogło, ale dostałem odpowiedź z kamsoftu
Cytuj
proszę z katalogu KS-PPS, tam gdzie został zainstalowany program, usunąć plik kspsrozl.dll, wers.xml oraz z katalogu SERW ksinPPS.dll
Następnie otworzyć program i zaktualizować go do najnowszej wersji przez przycisk Aktualizacja -> Aktualizacja.
i jest ok.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: Paj w Kwietnia 07, 2019, 11:14:46 am
Cześć, dziękuję za pomoc.  Szukałem rozwiązania bo miałem te same objawy i problem co użytkownik cilazapril.
Użytkowniku cilazapril, dziękuję za opublikowanie rozwiązania z https://mrk.kamsoft.pl/
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: michas100 w Kwietnia 08, 2019, 19:41:04 pm
Po aktualizacji w module POZ i filtrowaniu porad z dnia wywala błąd:
Dynamic SQL Error SQL error code = -104 Token unknown - line 1,
column 57 ) Invalid token Error Code: 249

(https://images90.fotosik.pl/157/97347e04c269c6e5med.jpg)
Może ktoś już przez to przeszedł bym był wdzięczny :-)
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: cocolinko w Kwietnia 08, 2019, 19:44:20 pm
Puść jeszcze raz ks-install. Powinno pomóc.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: michas100 w Kwietnia 08, 2019, 19:59:31 pm
Witam zrobiłem i niestety...
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: zukes w Kwietnia 09, 2019, 08:28:12 am
Wszystko wskazuje na to że instalacja tej wersji spowodowała że domyślne czasy wizyt dla pracowników medycznych przestały być uwzględniane. Dla wszystkich lekarzy jest 5 min.
Drugi temat to brak reakcji aplikacji na konfigurację terminarza dla pracownika medycznego: jednostka czasu i minimalna wysokość jednostki czasu uległa zmianom.

Pomocny w rozwiązaniu byłby interface dla administratora który mógły zmieniać konfigurację terminarza pracownikom medycznym. Jak wiemy trzeba być zalogowanym jako dany pracownik aby zmienić taką konfigurację.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: wojciech.re w Kwietnia 09, 2019, 10:39:43 am
" Raportowanie do OWNFZ -> Zbiorcze korekty świadczeń ->Przeliczenie taryf dla świadczeń stacjonarnych"

 funkcja błędnie przelicza grupy przy których zastosowano współczynnik 1,2 (porody) a dokładnie zbija taryfy do wartości bazowej.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Kwietnia 15, 2019, 14:23:03 pm
U mnie aktualizacja z 2018.03.4.0 do najnowszej 2019.00.1.0 przeszła na serwerze bez problemów.
Aktualizacje klientów poszły dzisiaj bez problemów poza dwoma stanowiskami na których nie dało się wejść do żadnego modułu..
Reinstalacja programu na tych klientach pomogła chociaż trzeba było ręcznie kilka plików podmienić bo z instalatora 2019.00.0.0 nie chciało się podnieść z serwera do 2019.00.1.0..
W module POZ widzę, że nie działa kalkulator.
Wali błędem STOP
Cytuj
Dynamic SQL Error SQL error code = -104 Token unknown - line 1,
column 57 ) Invalid token Error Code: 249
W module rozliczenia w kilku miejscach program często "gubi fokus" i przeskakuje na inne okna windowsa co jest wkurzające..
Poza tym tragedii na razie nie ma.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: michas100 w Kwietnia 16, 2019, 18:17:58 pm
To nie jest istotny problem z tym kalkulatorem?! Dla mnie to poważnie wkurzająca rzecz za to student dorabiający w obozie kamsoftu... po uszach.... ... kto to testuje... ? klienci?
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Kwietnia 17, 2019, 14:27:32 pm
To nie jest istotny problem z tym kalkulatorem?! Dla mnie to poważnie wkurzająca rzecz za to student dorabiający w obozie kamsoftu... po uszach.... ... kto to testuje... ? klienci?

W porównaniu z innymi problemami które nie raz wychodziły po aktualizacjach to to jest mały ujek..

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: michas100 w Kwietnia 20, 2019, 11:40:30 am
Jest nowa aktualizacja u mnie problem po niej zniknął i znowu liczy ...  troche to trwało.. Wesołych Świąt
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: of-ka w Kwietnia 24, 2019, 14:54:00 pm
Cześć. Mam pewien problem - o ile aktualizacja 2019.00.1.0 poszła bez problemu, tak przy próbie aktualizacji ppsa do wersji 2019.01.0.0 wywala mi komunikat "Nowa wersja programu nie została odnaleziona". Czy ktoś z Was spotkał się z czymś podobnym i ma jakieś sugestie co do rozwiązania problemu?

Z góry dziękuje, ofka.
Tytuł: Odp: 2019.00.1.0 (2019-04-04)
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Kwietnia 24, 2019, 20:47:30 pm
Pewnie w Kamsofcie coś się zepsuło. Spróbuj za jakiś czas.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]