Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => Problemy dotyczące wszyskich rodzajów świadczeń => Wątek zaczęty przez: Dawid w Marca 01, 2019, 22:04:38 pm

Tytuł: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: Dawid w Marca 01, 2019, 22:04:38 pm
Witam
Z racji piątkowego wieczoru nie mogę zweryfikować sytuacji w NFZ, a Klient któremu rozliczam umowę STM zadzwonił z informacją, że nie otrzymał jeszcze przelewu za styczniowy rachunek. W SZOI status rachunku jest "zaksięgowany". Oddział WLKP. Czy ktoś jeszcze ma podobną sytuację?
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Marca 01, 2019, 22:08:45 pm
Jaka jest data złożenia rachunku na SZOI?
Czy były towarzyszące korekty w zbliżonym okresie czasu?
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: Dawid w Marca 01, 2019, 22:14:09 pm
Rachunek złożony 05.02.2019. W międzyczasie było zgłoszenie zmiany do umowy - aneks udostępniony, podpisany i odesłany 01.02.2019. Sprawdziłem jeszcze informację o koncie bankowym dotyczącym tej umowy, widnieje tam: "Status aktywności przelewów: nieaktywne", ale nie mam pojęcia czym to jest spowodowane.
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Marca 01, 2019, 22:15:09 pm
Nie odpowiedziałeś na pytanie o korekty.
I mam dwa dodatkowe pytania, żeby sprawdzić temat.
1. SZOI - u góry Umowy - Lista umów - przycisk 'nr konta' przy umowie. Czy są sprawdzane w banku wpływy na ten numer konta?
2. Czy ostatnio był zmieniany numer konta w NFZ? Może NFZ przelał pieniądze na poprzednie konto?
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: Dawid w Marca 01, 2019, 22:17:25 pm
Nie było wprowadzanych żadnych korekt. Numer rachunku nie zmienił się od lat. Sprawdzane było konto, którego numer widnieje w SZOI.
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Marca 01, 2019, 22:19:14 pm
Wg mnie są trzy opcje:
1. przyszło jakieś pismo z NFZ dotyczące płatności i właściciel dawno nie sprawdzał tradycyjnej skrzynki na listy i nic o tym nie wie
2. podczas sprawdzania wpływów ktoś nie zauważa przelewu od NFZ
3. NFZ faktycznie nie przelał kasy i jedyna opcja to wyjaśniać sprawę z NFZ
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: Dawid w Marca 01, 2019, 22:21:17 pm
Dziękuję za odpowiedź. W poniedziałek spróbuję wyjaśnić sprawę w NFZ.
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: Paweł w Marca 01, 2019, 22:25:04 pm
Nie było wprowadzanych żadnych korekt.

Nie muszą być wprowadzone. Wystarczy, że wisi korekta do wystawienia.
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: Dawid w Marca 01, 2019, 22:31:23 pm
Cytuj
Nie muszą być wprowadzone. Wystarczy, że wisi korekta do wystawienia.

Sprawdziłem szablony, nie ma żadnej korekty. A czym może być spowodowany wspomniany przeze mnie status aktywności przelewów: nieaktywny?
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Marca 01, 2019, 22:34:51 pm
Chyba 'nieaktywny' zmienia się na 'aktywny' po pierwszym przelewie w ramach danej umowy, np. umowy na 2019 r.
Czy w SZOI - Umowy - wykaz zaległych korekt masz pusto?
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: Dawid w Marca 01, 2019, 22:35:41 pm
Czy w SZOI - Umowy - wykaz zaległych korekt masz pusto?

Tak, widnieje "Brak danych".
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: drzew6 w Marca 02, 2019, 17:50:54 pm
Co roku NFZ najpierw udostępniał umowę do wydrukowania i odesłania .Potem wrzucał na SZOI  UMXa. W tym roku odwrotnie ,najpierw pod koniec grudnia pojawiły siĘ UMXy a w połowie stycznia udostępniono umowę pdf do wydrukowania i odesłania.Nie  pojawił się za to komunikat o tym przypominający . Ja też czekałem na przelew i do dziś się nie doczekałem chociaż umowę dostarczyłem w ostatni wtorek . Też miałem status konta nieaktywne a w czwartek zmieniło się na aktywne tylko kasy na koncie ciągle nie ma. Radzę sprawdzić czy umowa na2019 została wydrukowana i odesłana.
Tytuł: Odp: [STM] Rachunek za styczeń 2019 - brak przelewu
Wiadomość wysłana przez: Dawid w Marca 05, 2019, 12:01:01 pm
Radzę sprawdzić czy umowa na2019 została wydrukowana i odesłana.

Sprawa wyjaśniona. Okazało się, że aneks przedłużający na 2019 rok nie został dostarczony.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]