Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => Portal Świadczeniodawcy => Wątek zaczęty przez: martyna.wu w Lutego 11, 2019, 21:04:10 pm

Tytuł: Brak produktu rozliczeniowego na fakturze
Wiadomość wysłana przez: martyna.wu w Lutego 11, 2019, 21:04:10 pm
Dzien dobry,
mam pytanie dotyczące naliczania świadczeń z zakresu fizjoterapii ambulatoryjnej.
Przyjmujemy w przychodni pacjentów zarówno pod zakresem 05.1310.208.02 - fizjoterapia ambulatoryjna a także pacjentów  ze znacznym stopniem niepełnosprawności i rozliczamy ich w zakresie 05.1310.508.02.
Problem polega na tym ze w końcowej fazie tworzenia rachunku na fakturze nie pojawia się w ogóle ten drugi zakres (05.1310.508.02).
Program podaje nam po weryfikacji dokładną kwotę jaką powinniśmy otrzymać za tych pacjentów, wprowadzeni są oni poprawnie, NFZ ich widzi u siebie, w portalu swiadczeniodawcy widnieje ten produkt rozliczeniowy natomiast faktura tego zakresu nie uwzględnia.

Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie tkwi problem? Problem techniczny w portalu?

Dodam tylko ze w roku 2018 korzystaliśmy z mMedica, a teraz z Progmed i problem pojawia się w obu programach.
Tytuł: Odp: Brak produktu rozliczeniowego na fakturze
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Lutego 11, 2019, 21:08:03 pm
Zobacz po stronie Portalu NFZ jaki masz limit umowy w zakresie dla pacjentów niepełnosprawnych i jakie wykonanie.
Tytuł: Odp: Brak produktu rozliczeniowego na fakturze
Wiadomość wysłana przez: martyna.wu w Lutego 11, 2019, 21:15:28 pm
w 2018 między lipcem a grudniem mamy limit 4600pkt a zrealizowaliśmy 2280pkt. od 2019r pacjenci z zsn są nielimitowani.

co dalej?
Tytuł: Odp: Brak produktu rozliczeniowego na fakturze
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Lutego 11, 2019, 21:22:21 pm
Rozumiem, że mówisz o danych widocznych w Portalu NFZ pod konkretnym punktem umowy - tym dotyczącym niepełnosprawnych, a nie piszesz o danych z zeszytu?
Jeżeli tak, to powinien wyjść rachunek do NFZ w odniesieniu do zakresu dotyczącego pacjentów niepełnosprawnych. Jeżeli nie wychodzi, to jedynie NFZ coś Ci może pomóc - miałem kiedyś podobny przypadek, ale w innym zakresie.
Tytuł: Odp: Brak produktu rozliczeniowego na fakturze
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Lutego 11, 2019, 23:37:43 pm
Otwórz xmla z świadczeniem dla niepełnosprawnych wysyłanym do NFZ. Zobacz jaki zakres się podpina - widać to na poziomie pozycji rozliczeniowej. Jak masz tam (a pewnie nie masz) punkt dla niepełnosprawnych, to coś NFZ się popsuł. Jak masz tam punkt podstawowy, to wal do producenta oprogramowania z pytaniem co się źle wprowadza.
mMedica raczej problemów nie ma, może problem z konfiguracją. Progmed - nie wiem, nie słyszałem.

Czy teraz pacjenci są nielimitowani - musiałbym popatrzeć na umowę. Wcześniej też byli nielimitowani, ale z limitem - na podstawie wykonania limit był podnoszony aneksem po kwartale (jakoś tak).
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]