Społecznościowe forum użytkowników KSSWD/KSPPS

Aplikacje NFZ => Portal Świadczeniodawcy => Wątek zaczęty przez: hapok w Luty 02, 2019, 21:20:02 pm

Tytuł: DOW - Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego
Wiadomość wysłana przez: hapok w Luty 02, 2019, 21:20:02 pm
Witam,
podczas importowania rachunku do systemu, portal wyświetla mi taki błąd:

Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego.(45114). Brak konta bankowego przypisanego do umowy XXX lub brak danych posiadacza rachunku.

W informacji o umowach na 2019 rok mam wpisany numer konta.

Szukam pomocy.
Tytuł: Odp: DOW - Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego
Wiadomość wysłana przez: mikeyello w Luty 03, 2019, 07:25:22 am
W mazowieckim, tyle tylko że na SZOI występuje ten sam błąd. Zawsze to olewałem, pieniądze przychodziły. Jak masz jakieś wątpliwości to wykonaj telefon do oddziału NFZ i wyjaśnij o co chodzi.
Tytuł: Odp: DOW - Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Luty 03, 2019, 10:19:33 am
@mikeyello

a nie masz przypadkiem na myśli błędu "nazwa sprzedawcy na fakturze niezgodna z nazwą posiadacza konta bankowego"? Bo to dwa różne błędy.

Tytuł: Odp: DOW - Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego
Wiadomość wysłana przez: hapok w Luty 03, 2019, 11:01:41 am
Po zaimportowaniu rachunku jest status błąd i taki opis błędu:

Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego.(45114). Brak konta bankowego przypisanego do umowy XXX lub brak danych posiadacza rachunku.
Tytuł: Odp: DOW - Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego
Wiadomość wysłana przez: mikeyello w Luty 03, 2019, 11:02:48 am
@mikeyello

a nie masz przypadkiem na myśli błędu "nazwa sprzedawcy na fakturze niezgodna z nazwą posiadacza konta bankowego"? Bo to dwa różne błędy.

Masz rację.
Tytuł: Odp: DOW - Błąd podczas weryfikacji rachunku bankowego
Wiadomość wysłana przez: hapok w Luty 04, 2019, 09:14:25 am
Temat rozwiązany.

Brak fizycznie podpisanej umowy i dostarczenie jej do NFZ.