Społecznościowe forum użytkowników KSSWD/KSPPS

Rozliczenia świadczeń => REH => Wątek zaczęty przez: karington w Styczeń 17, 2019, 14:55:55 pm

Tytuł: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: karington w Styczeń 17, 2019, 14:55:55 pm
Witam wszystkich,

serdeczna prośba o pomoc, czy miał ktoś do czynienia z błędem o kodzie 50314059 PRZEKAZANE UPRAWNIENIA DODATKOWE DOTYCZĄ TYLKO OKREŚLONYCH ZAKRESÓW ŚWIADCZEŃ REHABILITACJI LECZNICZEJ.
Dziś wysłałem raport statystyczny w którym miałem ujętych pacjentów ze znacznym stopniem niepełnosprawności za miesiąc styczeń 2019 i otrzymałem w zwrotce powyższy błąd.
Kod uprawnień dodatkowych zaznaczyłem podobnie jak w listopadzie i grudniu 2018- ZSN.
Czy coś od nowego roku się znowu zmieniło w przypadku pacjentów ze znacznym stopniem ?
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: karington w Styczeń 17, 2019, 17:20:37 pm
Temat już nie aktualny.
Poradziłem sobie.

Z góry bardzo dziękuję.
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: C.M. Legionów w Lęborku w Styczeń 25, 2019, 15:07:04 pm
a w jaki sposób ?
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: jarkusm w Luty 01, 2019, 15:19:57 pm
Temat już nie aktualny.
Poradziłem sobie.

Z góry bardzo dziękuję.

Też bym chętnie podziękować Ci z góry, gdybyś powiedziała, gdzie był błąd. Dla mnie temat aktualny.
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: mch w Luty 07, 2019, 12:49:44 pm
Prawdopodobnie chodzi o pacjenta z orzeczeniem o niepełnosprawności, które ma wpisane a świadczenie (produkt) jako normalne.
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: jarkusm w Luty 07, 2019, 12:52:55 pm
W moim przypadku trochę inaczej. Producent oprogramowania chciał dobrze i trochę przekombinował. Jednak juz wszystko jasne.
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: C.M. Legionów w Lęborku w Luty 07, 2019, 18:10:55 pm
ja musiałem ograniczyć daty orzeczeń do dat rehabilitacji, błąd występował gdy pacjent był u lekarza POZ lub specjalisty mając w tym czasie aktywne dodatkowe uprawnienia wynikające z ZSN. Więc pomogło zdublowanie orzeczeń w systemie i odpowiednia rozpiska dat.
Nie mniej jednak trochę to upierdliwe
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: jarkusm w Luty 08, 2019, 10:34:09 am
ja musiałem ograniczyć daty orzeczeń do dat rehabilitacji, błąd występował gdy pacjent był u lekarza POZ lub specjalisty mając w tym czasie aktywne dodatkowe uprawnienia wynikające z ZSN. Więc pomogło zdublowanie orzeczeń w systemie i odpowiednia rozpiska dat.
Nie mniej jednak trochę to upierdliwe

Dokładnie tak. Wygląda na to, że pracujemy na tym samym programie.
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: tom-kom.pl w Marzec 05, 2019, 14:30:53 pm
Witam.
Można wiedzieć jak sobie poradzić z w/w błędem (przekazane uprawnienia dodatkowe dotyczą tylko określonych zakresów świadczeń rehabilitacji leczniczej)?

U mnie WLKP NFZ przeprowadził weryfikację wsteczną za 2018 rok i w przypadku jednego pacjenta, który chodził 10 dni w jednym z tych dni wykazują ten błąd.
Pacjent wpisany z identycznymi uprawnieniami przez cały turnus, rozliczony prawidłowo w 2018 roku.
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Marzec 05, 2019, 16:00:46 pm
Świadczenia zakwestionowane podpięte są pod zwykły punkt umowy, a dodane jest do nich uprawnienie dodatkowe wskazujące na rozliczenie pod punktem dla niepełnosprawnych. Przepnij je na ten punkt i powinno być dobrze.
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: tom-kom.pl w Marzec 05, 2019, 18:38:28 pm
Świadczenia zakwestionowane podpięte są pod zwykły punkt umowy, a dodane jest do nich uprawnienie dodatkowe wskazujące na rozliczenie pod punktem dla niepełnosprawnych. Przepnij je na ten punkt i powinno być dobrze.

Takie banalne, a jednak przeoczyłem - dziękuję bardzo.

A może wiecie skąd takie wzięło się takie podpięcie pod umowę, skoro reszta z 10 dni cyklu była prawidłowo podpięta, a module rehabilitacja w KS-SOMED działa to na zasadzie powielania.
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Marzec 05, 2019, 19:36:31 pm
Nie powinno tak się stać. Nie wiem jak masz zorganizowane podejście do podpinania punktu umowy - cze przez grupę pacjentów na punkt dla niepełnosprawnych czy tylko z ustawieniem priorytetu na umowie dla punktu zwykłego (ja mam raczej opcję drugą), ale do tej pory nie zaobserwowałem takiego przypadku.
Może ktoś coś na danym dniu ręcznie wyedytował i przeliczył.
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: tom-kom.pl w Marzec 05, 2019, 20:26:10 pm
Nie powinno tak się stać. Nie wiem jak masz zorganizowane podejście do podpinania punktu umowy - cze przez grupę pacjentów na punkt dla niepełnosprawnych czy tylko z ustawieniem priorytetu na umowie dla punktu zwykłego (ja mam raczej opcję drugą), ale do tej pory nie zaobserwowałem takiego przypadku.
Może ktoś coś na danym dniu ręcznie wyedytował i przeliczył.

Najwidoczniej było tak jak mówisz i ktoś ręcznie to przeliczył, choć nie wiem czy rejestratorki podołałyby takiemu zadaniu.
A dla niepełnosprawnych mam utworzoną grupę i z automatu jak przy pacjencie takową zaznaczę to przelicza na odpowiedni pkt umowy.
Tytuł: Odp: Kod błędu 50314059
Wiadomość wysłana przez: 8monia1 w Marzec 07, 2019, 10:49:07 am
Bardzo dziękuję za pomoc. Miałam ten sam problem a dzięki Wam poszło :)