Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => SZOI => Wątek zaczęty przez: piteritomi w Grudnia 13, 2018, 20:49:32 pm

Tytuł: zasoby zgłoszenie zmian
Wiadomość wysłana przez: piteritomi w Grudnia 13, 2018, 20:49:32 pm
Przy próbie wysyłki wniosku o zgłoszenie zmian do umowy (tymczasowe zamiany karetek) wyskakują błędy z takim komunikatem

"Błędy (rozwiń | zwiń)
 (ZESPÓŁ TRANSPORTU SANITARNEGO)
    Zasoby
   W okresie do 2018-10-01 wykryto próby zmiany opisu sprzętu 0011000 AMBULANS DROGOWY , który powinien być w tym okresie zgodny z umową. Nie można przekazać zgłoszenia."

Nie mam pojęcia o co może chodzić? Zmian o których mowa w komunikacie raczej nikt nie robił? miał ktoś podobną sytuację?
   
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]