Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Rozliczenia świadczeń => ZPO => Wątek zaczęty przez: Ulax w Grudnia 14, 2017, 14:54:04 pm

Tytuł: Błąd brak aktywnego harmonogramu profilu w NFZ-KO
Wiadomość wysłana przez: Ulax w Grudnia 14, 2017, 14:54:04 pm
Mam pytanie przy składaniu oferty na nowe miejsce w NFZ-KO występuje mi błąd: brak aktywnego harmonogramu profilu na dzień....
Co z tym zrobić?
Tytuł: Odp: Błąd brak aktywnego harmonogramu profilu w NFZ-KO
Wiadomość wysłana przez: Jarasz w Grudnia 15, 2017, 09:04:57 am
Rozumiem, że jest to nowe miejsce (również wprowadzone na SZOI). Musisz na SZOI wejść w miejsca->profile i tam dodać profil razem z harmonogramem dla profilu. Ten harmonogram musi być na okres na który składasz ofertę.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]