Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Pozostałe problemy => Elektroniczna Dokumentacja Medyczna => Wątek zaczęty przez: PiotrSz w Grudnia 04, 2017, 20:22:59 pm

Tytuł: EDM procedura awaryjna
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Grudnia 04, 2017, 20:22:59 pm
Witam

Jak macie u siebie rozwiązaną sytuacje gdzie z powodów awarii systemu, awarii technicznej, "awarii" personelu, zagubienia kluczy do gabinetu ;-), czy innych losowych spraw nie ma możliwości prowadzenia EDM w trakcie wizyty?

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: EDM procedura awaryjna
Wiadomość wysłana przez: dbfr w Grudnia 06, 2017, 10:25:47 am
powinno to być przewidziane ale generalnie skupiłbym się na dążeniu do eliminowania awarii - zwłaszcza tych technicznych :)
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]