Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => EWUŚ => Wątek zaczęty przez: foti w Listopada 16, 2017, 12:20:37 pm

Tytuł: Serwus
Wiadomość wysłana przez: foti w Listopada 16, 2017, 12:20:37 pm
Działa wam serwus w zach_pom?
U wszystkich mam brak połączenia
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: Jarasz w Listopada 16, 2017, 12:22:14 pm
Jest problem z serwerami NFZ odpowiedzialnymi za sprawdzanie eWUSiów nie przez stronę eWUŚ. Raz zadziała a raz nie zadziała.
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: foti w Listopada 16, 2017, 12:41:51 pm
Jest problem z serwerami NFZ odpowiedzialnymi za sprawdzanie eWUSiów nie przez stronę eWUŚ. Raz zadziała a raz nie zadziała.
No tak ale sprawdzanie przez ewus działa a przez serwus nie. To raczej jakiś problem z komunikacją między serwus a ewus
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: Jarasz w Listopada 16, 2017, 12:47:21 pm
Dostałem taką odpowiedź z kilku źródeł że: jest jeden serwer do weryfikacji na stronie https://ewus.nfz.gov.pl i inny dla weryfikacji dokonywanych za pomocą innych systemów przy wykorzystaniu udostępnionych usług.
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: Carlos w Lutego 05, 2018, 07:59:12 am
w sobotę o 8 z minutami brak połączenia z serwerem ewuś w serwusiu i tak do dziś.
Oddział mazowiecki. Też tak macie?

Carlos
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: cilazapril w Lutego 05, 2018, 08:05:11 am
Potwierdzam :(
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: foti w Lutego 05, 2018, 08:29:58 am
Zach-Pom tak samo
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: marek_piw w Lutego 05, 2018, 10:28:14 am
LOW - już działa
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: marela w Listopada 06, 2018, 13:24:33 pm
Nie mogę pobrać uprawnień z Serwusia. Żadnego komunikatu o awarii nie znalazłam. Ktoś coś wie?
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: Manjak w Listopada 06, 2018, 13:58:23 pm
Ja też nie mogę pobrać uprawnień z serwusia do pps.
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: annawa w Listopada 06, 2018, 14:39:28 pm
Ja nie mogę sprawdzić uprawnień na Serwuś. Jaki komunikat się Wam wyświetla?
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: zworek w Listopada 06, 2018, 14:56:17 pm
"Nie udało się zalogować do serwuś celem pobrania uprawniń pacjentów"
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: annawa w Listopada 06, 2018, 15:44:57 pm
A jeśli jest:
'Brak uprawnień. Brak aktywnego upoważnienia" to czy to znaczy, że muszę wykupić aktualizację licencji?
Nie miałam powiadomienia o końcu ważności licencji.
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: zworek w Listopada 06, 2018, 15:59:25 pm
Zwykle termin licencji jest tożsamy z terminew ważności programu. Bardzo możliwe, że przyczyna problemu jest taka sama, czyli niewiadomo jaka  :)
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: annawa w Listopada 06, 2018, 16:07:08 pm
Możesz mi podpowiedzieć w jaki sposób przedłużyć licencję (ew. ważność programu) tzn. jak wykupić z Kamsoftu? Nie pamiętam jak to robiłam rok temu :-\
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: zworek w Listopada 06, 2018, 16:10:27 pm
W PPS z ekranu głównego Aktualizacja -> Zamów aktualizację licencji
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: annawa w Listopada 06, 2018, 16:39:01 pm
Sprawdziłam, licencję mam aktualną więc to nie to.
Czy u Was działa już Serwuś?
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: annawa w Listopada 06, 2018, 16:51:27 pm
Zworek - dzięki za odpowiedź  :)  Dopiero zauważyłam, że jest 2 strona wątku.
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Listopada 06, 2018, 18:07:16 pm
Mija 6 lat od czasu uruchomienia e-wusia. Być może kończą się upoważnienia do ewuś wydane przez NFZ. Są one wydawane na okres 3 lat. Można to sprawdzić logując się bezpośrednio na stronę https://ewus.nfz.gov.pl/ap-ewus/
Informacje w tej sprawie powinny być także widoczne na SZOI / Portalu świadczeniodawcy i tam da się wygenerować wniosek o przedłużenie uprawnień albo samemu je przedłużyć (o ile posiadamy ważne uprawnienie administratora).
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: zworek w Listopada 06, 2018, 18:26:10 pm
Uprawnienia raczej nie są przyczyną. Bezpośredni z serwusia można sprawdzić uprawnienie (z ewusia zreszta też). Nie można jedynie zaimportować uprawnień sprawdzanych w poprzednich dniach
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: frodo w Listopada 06, 2018, 20:08:54 pm
i dziś sprawdzonych również a jest już po 20 i nadal nie można zaimportować do PPS-a uprawnień.
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: marela w Listopada 07, 2018, 08:35:10 am
To już przestaje być śmieszne. Roboty pełno a tu cały czas te problem występuje. Czy ktoś coś wie ? Dzwonić chyba trzeba do Kamsoftu.
Czy jest możliwość wpisania świadczeń bez wgranych uprawnień z Serwusia i wysłaniu z takimi świadczeniami raportu? Czy będzie miała wtedy zastosowanie opcja " wyślij z Ewuś"?
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: zworek w Listopada 07, 2018, 09:21:53 am
Przed chwilą import przeszedł :)
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Listopada 07, 2018, 18:29:46 pm

Czy jest możliwość wpisania świadczeń bez wgranych uprawnień z Serwusia i wysłaniu z takimi świadczeniami raportu? Czy będzie miała wtedy zastosowanie opcja " wyślij z Ewuś"?
Tak. I wtedy nie potrzebujesz licencji na ewusie, serwusie itp.  NFZ sam u siebie sprawdzi czy było sprawdzenie.
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: Ekert w Kwietnia 27, 2019, 19:40:21 pm
Witajcie!
Od wczoraj Serwuś na wszystkich loginach mi pokazuje "Błąd połączenia z serwerem Ewuś".
Bezpośrednio w Ewuś sprawdzenia idą bez problemu.
Z poziomu KS-PPS także.
Czy wiecie coś na ten temat?
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: foti w Kwietnia 29, 2019, 08:14:04 am
Od piątku wieczorem tak się stało
Do dziś nic nie zrobili
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: kita w Kwietnia 29, 2019, 08:32:42 am
Dzień dobry, wyszło mi dzisiaj hasło do Ewusi i po zmianie wyskoczył komunikat, że nie udało się zmienić hasła ale sprawdzić mogłem. Czy to może mieć związek z ich awarią?
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: Ekert w Kwietnia 29, 2019, 09:01:09 am
Właśnie Serwuś ruszył. Dzięki
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: frodo w Września 25, 2019, 09:33:02 am
Witajcie!
Od wczoraj Serwuś na wszystkich loginach mi pokazuje "Błąd połączenia z serwerem Ewuś".
Bezpośrednio w Ewuś sprawdzenia idą bez problemu.
Z poziomu KS-PPS także.
Czy wiecie coś na ten temat?
Pozdrawiam
od wczoraj znowu to samo
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: zibi w Września 25, 2019, 20:51:57 pm
mi po 10 rano wskoczyli wszyscy jako zweryfikowani
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: frodo w Września 25, 2019, 21:50:59 pm
a teraz nie chce mi zaimportować KS-PPS z Serwusia dzisiejszych sprawdzeń. Coś tam zamiele i bez żadnego komunikatu zaimportowano "0"
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Września 25, 2019, 21:58:36 pm
Użyj po prostu opcji "wyślij z ewuś", efekt będzie ten sam.
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: frodo w Września 25, 2019, 22:00:37 pm
właśnie , po co w ogóle kupować tego Serwusia?
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Września 25, 2019, 22:01:21 pm
Zakup licencji na serwusia to po prostu marnowanie publicznych pieniędzy...
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: marela w Lutego 26, 2020, 14:20:47 pm
Czy ktoś coś wie? Od wczoraj z Serwusia nie można potwierdzeń ściągnąć
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: frodo w Lutego 26, 2020, 15:44:56 pm
U mnie jest OK
Tytuł: Odp: Serwus
Wiadomość wysłana przez: marela w Lutego 26, 2020, 17:47:46 pm
Ja nadal nie mogę, OW Lubuski ale to chyba nie ma znaczenia


Wyjaśnione- jedna z asystentek zmieniła hasło do Serwusia i nikogo nie powiadomiła.  :o :o :o :o
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]