Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Aplikacje NFZ => EWUŚ => Wątek zaczęty przez: miwony w Września 22, 2017, 17:51:49 pm

Tytuł: Błąd - hasło nie zostało zmienione (skontaktuj się z administratorem).
Wiadomość wysłana przez: miwony w Września 22, 2017, 17:51:49 pm
Miesiąc temu (dokładnie 22.08) zmieniłam hasło do SZOI, potem uaktualniono SERWUSia i PPS
Do wczoraj wszystko działało.
Dzisiaj EWUS przestał działać (ponoć hasło wygasło). Do SZOI można się zalogować - nie żąda zmiany hasła (jeszcze).
Przy próbie zmiany widzę komunikat jak w tytule wiadomości (kilka prób na różne nowe hasło).

Czy to może być nowa funkcjonalność SZOI? (bez sprawdzenia nie można wprowadzić świadczeń)
Czy trzeba poczekać (tylko ile)?
Tytuł: Odp: Błąd - hasło nie zostało zmienione (skontaktuj się z administratorem).
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Września 22, 2017, 17:57:14 pm
Jeszcze jest możliwość, że prowadzą prace serwisowe i coś tam odłączyli i system zgłupiał.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]