Społecznościowe Forum Podstawowy Problem Świadczeniodawcy

Konkurs Ofert => Konkurs Ofert 2017/2018 => Wątek zaczęty przez: KACHA w Maja 12, 2017, 07:30:23 am

Tytuł: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: KACHA w Maja 12, 2017, 07:30:23 am
Czy ktoś miał podobna sytuacje, ze wysyłał PWT raz w ostatnim dniu roboczym np.w środę,  w następnym tyg nie wysłał w ogóle i dopiero w poniedziałek za zeszłą środę , oczywiście z odpowiednia data przygotowania i dostał pismo z NFZ, o nieprzesłanych terminach? Ja mam takich przypadków bardzo wiele, bo wydawało mi sie, ze postępuje zgodnie z Rozprządzeniem Ministra. Nfz sugeruje zmianę odpowiedzi w ankiecie, dzieki czemu nie odrzuci oferty, ale z jakiej racji mam zmieniac odp. skoro jest ok. Tylko czemu system SZOI widzi to inaczej?
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: KACHA w Maja 12, 2017, 09:21:00 am
To prosze wskazac, gdzie?
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Maja 12, 2017, 09:49:58 am
Kolega pomylił działy - komentarz usunięty.

Jeżeli dobrze zrozumiałem opis sytuacji, to tak miewam non stop. Jeśli poradnia pracuje pon, wt, śr - załóżmy tak samo co tydzień, to możemy wysłać kolejkę z dany tydzień w środę tego tygodnia z datą oceny na tą środę, jak i w pierwszy dzień roboczy następnego tygodnia z datą oceny na tą środę.
Jest to moje zdanie poparte konsultacjami z podkarpackim NFZ. Nie ma u nas z tym problemu - z działem kolejek. Nie wiem czy w ofertach nie będą mieli problemu z tym, ale wtedy uderzę do działu kolejek i będę pytał o co kaman.
Co do SZOIa  był wątek o dziwnych statusach kolejek wysłanych wg poprawnych wytycznych, może to są tego odpryski.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: karolcia1313 w Maja 12, 2017, 10:13:30 am
WOW stoi na stanowisku, że jeżeli ostatnim dniem pracy jest środa to kolejka ma być zrobiona z datą środową a wysłana najpóźniej w czwartek jako najbliższy dzień roboczy. Też mieliśmy ten problem. W SZOI w raportach o PWT mieliśmy info nie przesłane w terminie. Teraz wysyłamy w czwartek i jest OK.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: mpi w Maja 12, 2017, 10:21:34 am
Też podejrzewam, że te informacje komisja wzięła sobie z sytemu (to samo co na SZOI) gdzie po pierwsze niekoniecznie są poprawne statusy a po drugie pamiętajmy że szczegółowe interpretacje NFZ (i to nie wszystkich OW) odnośnie "dni roboczych" itp pojawiły się w lutym w tym roku.

Ja na przykład traktowałem wcześniej ostatni dzień roboczy piątek bo tak pracuje świadczeniodawca (dana komórka pracuje np. do czwartku). Kolejki były wysyłane w poniedziałek stan na piątek.
Pytanie w ankiecie jest o niewysłanie za dany okres lub przesłanie nieprawdziwych informacji. Wysłałem? wysłałem. Podałem nieprawdziwe informacje? Powinienem podać stan na czwartek a podałem na piątek, ale ten stan się nie zmienił w stosunku do czwartku więc informacje prawdziwe?
Zresztą u nas w kolejkach są widać rozsądni ludzie, bo nie podchodzą na sztywno do tego co podaje SZOI i przyznali że z tym dniem roboczym to kwestia interpretacyjna a w ankiecie powinienem odpowiadać że wszystko było ok jeśli chodzi o PWT.

W przypadku gdy jesteś pewna że zawsze robiłaś dobrze to tym bardziej powinnać się upierać i odesłać komisję na konsultacje z działem kolejek i informatykami. Statusy wysyłanych PWT są na SZOI chyba dopiero od tego roku - więc prawdopodobnie chodzi o ten okres.

Swoją drogą zastanawia mnie ta beztroska i brak poszanowania czyjegoś czasu. Po co opracowywane są ankiety, skoro pracownicy NFZ i tak sprawdzają wszystkie odpowiedzi? Nie kwestionuję tego że sprawdzają, ale to że my niepotrzebnie siedzimy i je wypełniamy.

Czy ankiety mają spełniać rolę ankiet czy wariografu?

WOW stoi na stanowisku, że jeżeli ostatnim dniem pracy jest środa to kolejka ma być zrobiona z datą środową a wysłana najpóźniej w czwartek jako najbliższy dzień roboczy. Też mieliśmy ten problem. W SZOI w raportach o PWT mieliśmy info nie przesłane w terminie. Teraz wysyłamy w czwartek i jest OK.
Jesteś pewna? Jak to czwartek? Przecież to ma być pierwszy dzień roboczy następnego tygodnia. Ja myślałem że to u nas dziwnie interpretują dzień roboczy.
U nas jeśli poradnia pracuje wt,śr,cz to ostatni dzień roboczy to czwartek ale wysłać trzeba najpóźniej w poniedziałek - czyli inna definicja dnia roboczego dla ostatniego dnia i inna dla pierwszego dnia następnego tygodnia.

Ale jeśli w WOW uważają że w czwartek trzeba przesłać tego samego tygodnia to przebili :)
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: karolcia1313 w Maja 12, 2017, 10:58:50 am
Nasza poradnia pracuje do środy. W ankiecie zaznaczyliśmy że przesyłamy w terminie. Dostaliśmy wezwanie do wyjaśnienia, w którym było napisane, że komisja przeprowadziła weryfikacje i ustaliła, że nie przesyłamy w terminie i że zgodnie z harmonogramem pracy ostatnim dniem roboczym dla poradni jest środa i najpóźniej do czwartku ma być wysyłany raport.  Od tego czasu generujemy raport w środy i wysyłamy w środy. Zabiegi są do piątku więc w piątek generujemy drugi raport o zabiegach. Teraz na SZOI mamy cały czas info, że przesłane w terminie. Wszystkie wcześniejsze dotyczące poradni są oznaczone, że nie były wysyłane w terminie. NFZ zawsze wszystko wie najlepiej  :)
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: Tomek R w Maja 12, 2017, 11:04:33 am
Cytuj
Komisja konkursowa wskazuje jednocześnie, iż sposób sformułowania pytania ankietowego oraz sposób obliczania terminów sprawozdawania danych, a także zgłaszane wcześniej przez świadczeniodawców wątpliwości interpretacyjne, w sytuacji, gdy oferent wskaże w składanych wyjaśnieniach odpowiedź odmienną od pierwotnie udzielonej, komisja konkursowa dokona zmiany odpowiedzi udzielonej przez oferenta i zmiany oceny oferty, a nie będzie dokonywać odrzucenia oferty z powodu podania nieprawdziwej informacji.

fragment z wezwania do złożenia wyjaśnień WOW
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: mpi w Maja 12, 2017, 12:08:59 pm
Ja chyba powinienem urodzić się w innym czasie. Nawet osoba która bardzo by chciała zostać moim przyjacielem :) (nie napiszę już publicznie o kogo chodzi) ma kłopoty z logicznym myśleniem i zgadza się z tym, że jeśli poradnia pracuje do środy PWT należy wysłać w czwartek.

Ok - być może się zgodzę z tą interpretacją ale niech mi ktoś ją logicznie wytłumaczy. Bo ja swoją potrafię.

Rozporządzenie:
Cytuj
co najmniej raz w tygodniu; w przypadku przekazywania raz w tygodniu informacja powinna być
sporządzona według stanu na ostatni dzień roboczy każdego tygodnia i przekazana najpóźniej następnego dnia roboczego od ostatniego dnia roboczego tygodnia.

Mamy dwa dni robocze:
1. Dzień stanu
2. Dzień wysyłki

Należy zdefiniować pojęcie dzień roboczy. Do ostatnich wyjaśnień traktowałem dzień roboczy pn-pt - tak jak pracuje świadczeniodawca. Akurat nie miałem przypadku że jest indywidualna praktyka która pracuje np. wt,śr,cz.
Według NFZ dzień roboczy bierzemy zgodnie z harmonogramem komórki. Ok niech tak będzie. A więc jeśli komórka pracuje wt, śr, cz to dniami roboczymi będą wtorek, środa i czwartek.
Ostatni dzień roboczy w tygodniu (stan) to jest czwartek a najbliższy dzień roboczy? Przecież to logiczne że wtorek. W innym przypadku oznaczałoby że inaczej określamy dzień roboczy dla dnia stanu i inaczej dla dnia wysyłki. Jak można przyjąć dwie różne interpretacje dla tego samego?

A co w przypadku gdy ostatnim dniem roboczym jest piątek? Wtedy WOW twierdzi że najpóźniej do poniedziałku należy przesłać? A dlaczego nie w sobotę? Dlatego że NFZ wtedy nie pracuje i nie jest to dzień roboczy? Sobota jest dniem takim samym jak poniedziałek czy piątek. A nie pracujemy w większości tylko dlatego że kodeks pracy mówi o przeciętnie 5 dniowym tygodniu pracy i większość firm przyjęła pracę pn-pt. Również praca w niedzielę jest dozwolona pod pewnymi warunkami (Kodeks Pracy) i niedzielę również należałoby uznać za dzień roboczy w takim razie.
W mojej ocenie interpretacja że w stan na środę należy wysłać w czwartek a stan na piątek w poniedziałek świadczy o braku konsekwencji w myśleniu i braku czytania ze zrozumieniem.

Ostatni mój argument - skoro ostatni dzień roboczy w danym tygodniu to środa to jakim cudem czwartek jest następnym dniem roboczym skoro jest w tym samym tygodniu???????? To tak jakby w koszyku były dwa jabłka, ktoś wyjął jedno i twierdził że to jabłko było ostatnie. Jeśli wyjął ostatnie to znaczy że w tym koszyku (tygodniu w przypadku PWT) nie ma prawa być więcej jabłek.

EDIT
Acha i jeszcze jedno - przeczytajcie dokładnie definicję. PWT należy wysyłać co najmniej raz w tygodniu i jeśli korzystam z tego "co najmniej" to muszę to robić tak jak jest napisane po średniku. Jeśli wysyłam dwa razy w tygodniu to wg mnie ta część zdania mnie nie dotyczy.
Czyli w przypadku poradni pracującej pn,wt,śr jeśli wyślę jedną kolejkę stan na poniedziałek w poniedziałek, drugą stan na wtorek we wtorek to już jest ok?
Moim zdaniem nie muszę wysyłać stanu na środę.

EDIT2
A tak wogóle to wg mnie kiedyś robiłem prawidłowo i "dzień roboczy" powinien być dniem roboczym świadczeniodawcy a nie komórki gdyż:
Cytuj
Świadczeniodawcy przekazują dane, o których mowa:
Dane przekazuje świadczeniodawca a nie komórka.
Więc jeśli świadczeniodawca pracuje pn-pt to ostatnim dniem roboczym w tygodniu powinien być piątek niezależnie od harmonogramów poszczególnych komórek, a następnym dniem roboczym poniedziałek (chyba że w któryś piątek lub poniedziałek jest święto).
Ale jeśli NFZ się upiera do określania dni roboczych w stosunku do harmonogramu komórki - ok nie będę się kłócił. Jednak niech to robi konsekwentnie zarówno jeśli chodzi o dzień stanu jak i dzień wysyłki.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: karolcia1313 w Maja 12, 2017, 12:59:27 pm


Fragment wezwania do wyjaśnienia.

Zgodnie z info z NFZ przekazujemy za komórki oddzielnie a nie jako jednostka.

Według naszego NFZ nie chodzi o następny dzień roboczy w kolejnym tygodniu tylko następny dzień roboczy następujący po ostatnim dniu roboczym wynikającym z harmonogramu pracy komórki.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: mpi w Maja 12, 2017, 13:03:06 pm
Ale czy nie widzisz że to jest zaprzeczenie? Naprawdę nikt nie widzi tej głupoty?

Przecież jeśli jest ostatni dzień roboczy w tygodniu to w tym samym tygodniu nie ma prawa być już więcej dni roboczych! Następny dzień roboczy musi być w następnym tygodniu. Jeśli oni twierdzą że czwartek jest dniem roboczym w danym tygodniu to oznacza że środa nie mogła być ostatnim dniem roboczym :)

Niech się odezwie ktoś kto się z tym zgadza bo naprawdę pomyślę że to nie są moje czasy jeśli chodzi o umiejętność logicznego myślenia... :)
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: karolcia1313 w Maja 12, 2017, 13:09:20 pm
Ja to rozumiem. Niestety moja interpretacja, która była dokładnie taka jak piszesz, okazała się przy konkursie nieprawidłowa. Ja już nie staram się myśleć logicznie. Przyjmuje to co każą robić i ich interpretacje i wtedy jest chociaż spokojnie bo nikt się nie czepia, a że logiki w tym nie ma to już inna bajka.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: mpi w Maja 12, 2017, 13:16:58 pm
Ale tu nie chodzi o to, żeby nie myśleć tylko o to żeby nikt z nas nie robił debili.

Dla mnie mogą nawet uważać, że mam robić stan na środę godz. 16:54 a wysłać w czwartek pomiędzy 10:24 a 15:17 ale niech to dokładnie napiszą - niech imiennie wskażą każdemu terminy. Bo to nie ma polegać na tym żebym ja się miał domyślać jak może daleko pójść w swoich interpretacjach urzędnik i potem dzwonić co tydzień z pytaniem czy czasem nie rozmawiał z kimś i doszedł do wniosku że to była zła interpretacja.
To ma być jasne i przejrzyste a przede wszystkim logiczne. Bo jeśli stan to jest dzień roboczy komórki, dzień wysyłki to inny dzień roboczy (o właśnie - czemu Ci każą wysyłać w czwartek? jesteś świadczeniodawcą który pracuje w czwartek ale ta konkretna komórka pracuje do środy? czy może dlatego że w czwartek pracuje urzędnik który to wymyślił) to ja już nie rozumiem klucza.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: PiotrSz w Maja 12, 2017, 13:21:47 pm
Czyli jak zawsze u nas - interpretacja Jaśnie Pana Urzędnika.. jakbyście widzieli jakie nam cuda wymyślili w konkursie na REH.. szkoda gadać.. :-/

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: mpi w Maja 12, 2017, 13:50:27 pm
Gdym był właścicielem przychodni/poradni prawdopodobnie złożyłbym skargę z 3 powodów:

1. Tak jak wyżej napisałem - nielogiczna i niespójna interpretacja dnia roboczego

2. Zgodnie z definicjami

Rozporządzenie MZ z dnia 5 sierpnia 2016 r. w sprawie szczegółowych kryteriów wyboru ofert w postępowaniu w sprawie zawarcia umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej:
Cytuj
§ 8. Kryterium "jakość - wyniki kontroli" jest spełnione, jeżeli nieprawidłowość dotyczy umowy realizowanej w dniu złożenia oferty w ramach danego zakresu świadczeń i w ramach obszaru, którego dotyczy postępowanie, oraz została stwierdzona w postępowaniu kontrolnym zakończonym wystąpieniem pokontrolnym lub w trakcie monitorowania, o którym mowa w art. 107 ust. 5 pkt 12 ustawy o świadczeniach.

słownik języka polskiego:
Cytuj
monitoring
1. stała obserwacja i kontrola jakichś procesów lub zjawisk
2. stały nadzór nad jakimś obiektem chronionym

Czy sprawdzenie terminowości przekazywania PWT w dniu oceny oferty można nazwać monitorowaniem? A jeśli to monitorowanie było zgodne z definicją w słowniku języka polskiego to dlaczego urzędnik który odpowiada za monitorowanie (czyli stałą obserwacja/nadzór) nie zasygnalizował świadczeniodawcy że robi coś źle? Przecież to jego obowiązek. Wyciągnięcie danych z bazy za kilka miesięcy do tyłu to nie jest monitorowanie - gdyż nie jest stałą obserwacją. Nie może być więc brane pod uwagę przy ocenianiu oferty!

3. Ankieta
Cytuj
Nieprzekazanie wymaganych informacji o pierwszym wolnym terminie udzielenia świadczenia, co najmniej za cztery okresy sprawozdawcze (tygodniowe) w okresie 12 miesięcy poprzedzających o 2 miesiące miesiąc obejmujący termin złożenia oferty, lub przekazanie informacji niezgodnych ze stanem faktycznym.

Przekazywaliście co tydzień? Przekazywaliście. Nawet jeśli termin przesłania lub stan na dzień był niepoprawny ale przekazanie następowało co tydzień. Czy informacje były niezgodne ze stanem faktycznym? Nie, gdyż pierwszy wolny termin był prawidłowo podawany.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Maja 12, 2017, 17:10:19 pm
Nic nie powiem, bo mnie to przerasta chyba... Nie wiem - zobaczymy, co będzie u nas, ale co racja to racja - wszystko wychodzi od pojęcia co to ten dzień roboczy. Czy jest to dzień w tygodniu Pon-Pt czy dzień pracy komórki. Pracując wt-śr-czw:
- jak pierwsza sytuacja, to logicznie nie powinno wymagać daty przygotowania na czw, tylko na Pt. Wtedy zgadzam się z interpretacją w wezwaniach.
- jak druga sytuacja, to jest tak jak pisze mpi i nie mają racji, bo raz dzień roboczy jest w odniesieniu do harmonogramu, a za chwilę w odniesieniu do tygodnia.
Mam nadzieję, że mam gdzieś jakieś maile w razie W z działem kolejek z przykładami (bo tak lubię z nimi rozmawiać), żeby się na nie ewentualnie powołać.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Maja 12, 2017, 22:02:12 pm
Patrzcie TUTAJ (http://www.oil.org.pl/doc/47/Dotyczy_warunków_kontraktowania_STM.pdf) (ad. 14 na przedostatniej stronie).
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: Edward_B w Maja 12, 2017, 22:29:54 pm
Coś nie działa TUTAJ
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: karolweksler w Maja 12, 2017, 22:38:12 pm
Działało. Może ktoś zdjął z jakiegoś powodu.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: mpi w Maja 13, 2017, 10:34:42 am
Bo ten link się zmienia (liczba w linku) być może jak jest dodawany jakiś news zmienia się numeracja we wszystkich.

karolweksler podał linka do pdfa dołączonego do wiadomości z 14.04.2017:
http://www.oil.org.pl/xml/oil/oil50/tematy/stomatolodzy
(Dotyczy_warunków_kontraktowania_STM.pdf)

W tym pliku jest odpowiedzi z Lubelskiego OW na pytania między innymi odnośnie PWT i NFZ wyjaśnia że pytanie należy czytać literalnie - brak wysłania informacji. "(...)brak jest zapisu dotyczącego nieprzekazania informacji w wymaganym terminie."

Informacje zawarte w tym dokumencie wskazują, że jednak są urzędnicy potrafiący czytać ze zrozumieniem i myślący logicznie :)
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Maja 13, 2017, 12:18:43 pm
Czyli ogólnie rzecz biorąc jak mamy coś nie przesłane z dany tydzień, to możemy zasiąść teraz i wysłać - spełniamy tym samym już warunek na tak. Trochę się te komisje niektóre rozpędziły w swoim podejściu.
Jednak spróbuję mailowo dowiedzieć się w swoim NFZ, jak to jest z tym następnym dniem roboczym. U nas jest info standardowo prawie jak wszędzie dla kolejek robionych raz w tygodniu, czyli
Cytuj
Informacja powinna być sporządzona według stanu na ostatni dzień roboczy każdego tygodnia i przekazana do POW NFZ najpóźniej następnego dnia roboczego.
z uwagami następującymi
Cytuj
Ostatni "Dzień roboczy" dotyczy ostatniego dnia udzielania świadczeń przez każdą z komórek danego Świadczeniodawcy. Zatem:
  • jeśli wszystkie komórki świadczeniodawcy realizują świadczenia od poniedziałku do czwartku - ostatnim dniem roboczym jest czwartek.
  • Jeśli oddział pracuje cały tydzień, ostatnim dniem roboczym jest niedziela.
  • Jeśli różne komórki kończą udzielanie świadczeń w różnych dniach tygodnia - PWT jest przygotowywany na ostatni dzień roboczy każdej komórki osobno.
W ostatnim przykładzie, sprawozdania będą zawierać różne daty przygotowania PWT.
Jest tu napisane prawie wszystko oprócz wprost określonego "następnego dnia roboczego" np. dla przykładu pierwszego. Spróbuję uściślenie dostać w formie pisanej.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Maja 15, 2017, 10:58:49 am
Mam już maila i potwierdzenie, że dzień roboczy (ostatni czy następny) traktujemy tak samo - w ramach harmonogramu komórki. Na przykładzie poradni pracującej od pon do czw, raport przygotowujemy z datą czw, a wysyłka może być maks do pon następnego tygodnia (czyli w dni pomiędzy czw a pon - pt, so, nd, kiedy nie pracuje poradnia też).
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: mpi w Maja 15, 2017, 11:16:22 am
Czyli są urzędnicy myślący logicznie :)

Spytaj w swoim OW jeszcze o jedno. W moim człowiek od kolejek powiedział że ma takie zdanie jak ja.
Jeśli poradnia pracuje np. w poniedziałek, wtorek, środa i czwartek i wyślesz PWT we wtorek - stan na wtorek, oraz w środę stan na środę to czwartkowej (stan na ostatni dzień roboczy) wysyłać już nie musisz.
Ciekawe jak w innych OW to interpretują, bo ja coraz poważniej zastanawiam się nad wysyłaniem PWT 2,3 razy w tygodniu.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: Carlos w Maja 15, 2017, 15:19:37 pm
Witajcie,
mam zagwostkę:

Poradnia stm pracuje w poniedziałek i środę, w tygodniu od 1 do 7 maja w poniedziałek i środa przypadają w święto.
Na jaki dzień należało sporządzić pierwszy wolny termin.

Pozdrawiam
Carlos
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Maja 15, 2017, 17:09:38 pm
@mpi
O to nie muszę pytać - pamiętam ze szkolenia kilka lat temu i tutaj się nie zmieniło nic, nawet gdzieś ostatnio znalazłem to zapisane, na stronach jednego z NFZtów tylko nie pamiętam dokładnie gdzie. Jak wysyłasz kolejkę >1 raz w tygodniu nie obowiązuje Cię zasada ostatniego dnia pracy poradni w tygodniu, czyli jest tak jak napisałeś -> czwartkowej nie trzeba.

@Carlos
Za ten tydzień nie robisz wg mnie i mojego NFZ. Masz mieć kolejkę ze stanem na 26.04 wysłaną maks do 08.05 i kolejną ze stanem na 10.05 wysłaną maks do 15.05. Częsta sytuacja jak się ma zgłoszone urlopy - jest dokładnie tak samo.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: moniazaba w Kwietnia 10, 2018, 13:24:02 pm
Witam,
Otrzymaliśmy pismo od komisji konkursowej: "nieprzekazanie informacji o PWT ..... za cztery okresy sprawozdawcze (tygodniowe) lub przekazanie informacji niezgodnych ze stanem faktycznym" została udzielona odpowiedź "nie". Komisja konkursowa nie potwierdza prawidłowości odpowiedzi. NFZ prosi o wyjaśnienie.
Jesteśmy Świadczeniodawcą od kilku lat, ale na obszar, którego dotyczy pismo składaliśmy ofertę pierwszy raz. Czy w związku z tym z automatu nie powinna być odpowiedź NIE, ponieważ na danym obszarze nie mamy komórki ?
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: 09061303 w Kwietnia 10, 2018, 14:08:28 pm
Jaki to NFZ? W Małopolskim na szkoleniu podobno mówili (innymi słowy), że czepialstwo będzie zależne od tego kto (osobowo) dostanie w swe ręce ofertę do weryfikacji.
Tutaj wg mnie podszedłbym tak:
1. Czy w ogóle były problemy z kolejkami w zakresie całego świadczeniodawcy? Jak nie, to napisać, że do tej pory zawsze wszystko było ok.
2. Jak były (albo nie bierzemy ich pod uwagę w poradniach z innego obszaru), to napisać, że nie posiadacie jeszcze komórki (kodu miejsca wykonania) na obszar ofertowany, więc na nią do tej pory sprawozdawczości nie było. Stąd nie można mówić i nieprawidłowościach.
Oczywiście lepiej trzymać się pkt.1. Spróbować można też dopytać co autor miał na myśli o ile uda się dodzwonić i trafić na osobę chętną do udzielenia info.
Tytuł: Odp: ZŁOŻENIE WYJAŚNIEŃ DO OFERTY W SPRAWIE PWT
Wiadomość wysłana przez: moniazaba w Kwietnia 10, 2018, 14:34:56 pm
Małopolski NFZ, czyli czepialstwo  ;)
Spróbuję zadzwonić. Dziękuję za info.
Style:2: Portal (default), Printpage (default).
Pod-szablony:4: init, print_above, main, print_below.
Pliki językowe:6: SPortal.english (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny), SPortal.english (domyslny), index+Modifications.english (domyslny), index+Modifications.polish-utf8 (domyslny), SPortal.polish-utf8 (domyslny).
Arkusze stylów:1: portal (default).
Uwzględnione pliki:14 - 659KB. (pokaż)
Użytych zapytań: 17.

[Pokaż zapytania]